loading...
khatere matni
minoo بازدید : 24 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (2)

ترم 6بودم و سر مهندسی نرم افزار1 و کار با پاور دیزاینر (خدا از این دکتر h.sنگذره...نیشخند.)خیلی پای لپ تاپ نشسته بودم. که واسه فرداش حتما وقت داشته باشم بعد کلاس نرم بتونم پروژه رو ایمیل کنم .رفتم دانشگاه دیدم سایت کامپیوترو بستن با چه سرعتی خودمو به سایت صنایع رسوندم .اوهکه واسه آخرین بار پروژه رو یه چک بکنم .کامپیوتر و روشن کردم .حالا مگه صفحه اش بالا میومد .منو کشت تا صفحه ویندوزش معلوم شد .هر کاری میکردم ماوس حرکت نمیکرد .سرمو بردم بالا دیدم یه کامپیوتر خالی هم نیستو. کیس رو برگردوندم . وتریپ مهندسی برداشتم که ببینم میشه مشکلشو حل کرد .دیدم نه مشکلی نیست . داشتم بی خیال میشدم .یکدفعه دیدم . اصلا تا حالا من دست به ماوس نزدم خیال اینکه دارم با لپ تاپ کار میکنم  هی دستمو رو میز میکشم  اگه یکی رد میشد خیال میکرد من دیونه ام..عینک..یا...واسه توسل اومدم تا حاجت بگیرم. (یا اینکه دارم فاتحه میخونمنیشخند).نمیدونم .وماوس بد بخت تون گوشه افتاده بود .وآماده کار ودریغ از یک استفاده بهینه.و من بدجور درگیر شده بود .خدا کنه کسی ندیده باشه.ابرو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهناز در تاریخ 1392/05/01 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

لازم نيس نگران باشي.فكر ميكنم همه ي اونايي كه لپتاب داشتن اينو تجربه كردن.منم... به كسي نگياااااااااا شکلک
پاسخ : به رو چشم..به هیشکی نمیگم شکلک

این نظر توسط آخیش در تاریخ 1392/04/18 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

پیام اخلاقی: شما اصلا با لپ تاپ خود دوست نبوده فلذا به فکر استفاده هر چه صحیح تر با آن نبوده! به خیر و صلاح شما و سیستم تان می باشد که در منزل نیز به هنگام استفاده از این شیء قیمتی، با ماوس کار نمایید. [آیکون آقای ایمنی]
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 4,638