loading...
khatere matni
minoo بازدید : 30 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (5)

ترم1- سر کلاس آز کامپیوتر بودیم با آقای (x) .استاد 2تا سوال دادخمیازه.

سوال دومش این بود با کاراکتر ستاره یه مثلث متساوی الساقین بکشنسوال .من تو سوال قبلیش . مونده بودم .واسه همین . اینو سوالو نشنیدم منتظر. از یکی پرسیدم .؟؟سوال چی بود که ایشون هم لطف کردن .آخرشو گفتن :یه مثلث متساوی ااساقین بکش.یول

نمیدونین چقدر جالب بود همه درگیر مبحث حلقه ها بودن تا از روی  اون الهام بگیرن یه خاکی به سر بریزن.  من با خیال راحت 3تا خط کشیدم .شد یه مثلث.....بعدشم به استادگفتم من حل کردم  میتونم برم .یه جوری هم به بچه ها نگاه میکردم که آخه اینا دارن چیکار میکننسوال .چرا به کیبورد چنبره زدن.مبحث به این راحتیفرشته .

استاد گفت .:ببینم !!!..چشمای هاشمیان وقتی صفحه رو دید گرد شده بودخمیازه ....به من گفت حالت خوبه .برو خونه ..اگه حالت بده .من بهت نمره کامل میدم چرا نگفتی حالت بده............من گفتم چرا؟؟من حالم خوبه ...استاد گفت با ستاره قرار بود بکشی ..کی بهت گفت .....منم مثل بچه 2ساله ها اون شخص محترم را  نشون دادم . گفتم اون بود.....خودشه استاد....اما اون روز خدای خنده بودقهقهه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آخیش در تاریخ 1392/04/09 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

تو دیگه ته سوتی هستیااا.. شکلک
پاسخ : ممنون از تشویقت.

این نظر توسط maryam aziznejad در تاریخ 1392/04/07 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

vaaaay khodaaa liii bud aliii شکلک)))
kamelan mitunam ghiyafeye hashemiyano tasavor konam chejur shode bud un lahze hamchenin ghiyafeye khodet vaghti aghaye x ro neshun dadi شکلک)))
yade terme 1 bekheyr che zood gozasht che lahzehaei dashtiiim
fadat y halameeeeeشکلکشکلک
پاسخ : ممنون خانمیشکلک

این نظر توسط mohadese در تاریخ 1392/04/07 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

aliiii booooooooooood شکلک))))))))))))
khengool khanoom شکلک شکلک
yadesh bekheyr شکلک
پاسخ : واقعا یادش بخیر.......شکلک

این نظر توسط atefeh mahmoodi در تاریخ 1392/04/03 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

aliiiiiiiiii bod mordam az khandeh
hashemiyan kheyli bahal goft شکلکشکلک
پاسخ : بله ...................رسما شیک ومجلسی هنگ کرده بود.شکلک)

این نظر توسط amitaf در تاریخ 1392/04/02 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

bahleeeeeeeشکلک
پاسخ : ممنون عزیزم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 4,617